Härliga tider!

2012-04-03
Nu har vi riktigt äkta norrländsk vår här, med kalla nätter och ljuvliga dagar!
Har fått köra några sparkrundor på både skare och is med mina älsklingar, och de har skött sig exemplariskt trots att hormonerna löper gatlopp i somligas huvud. I lördags körde vi på skaren på Brors ängar i Karhuvaara, och i söndags på isen här hemma. Det härliga ljuset som börjar förgylla tillvaron alltmer, gjorde att jag fick mig 2 rundor även igår, efter middagen! Lite jobbigt att det börjar bli blankis på sina ställen dock, för då är det vanskligt med plastmedar på sparken! Men det blir ju en liten kick det med, att ha upp hjärtat i halsgropen och tugga lite på det, innan man sväljer ner det och fortsätter!


Ljuvliga vidder i Karhuvaara! Betänk att detta är ängar om inte allt
för många veckor... Jackie och Kickan funkar jätte-bra ihop!



Min nya damm-samlare till bokhyllan! Mumma vilken känsla att få
denna bibba i sin hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0