Andretti på besök!!!

2011-04-19
Idag fick jag för mig att jag skulle uppfylla ett av min makes önskemål, och baka filbullar till honom. Älskar ju att baka, men det mesta av energin satsar man normalt på troll-ungarna. Men så idag kom jag till skott, och då blev det även bröd (nån blandning av Svärmors Rieska, Gammel-mormors mjukkaka och mammas grötfranska). Mitt i det nedsmetade köket och så även köksan själv, ser jag till min glädje en Passat köra förbi köksfönstret. Inte för att jag tycker om Folkvagn, nej då tvärtom, men för att jag vet vem den tillhör : Peter och Andretti!!!
Vår förstfödda lilla tjej kom på besök med sin husse.
- Jag är så dålig på att ta bilder Jenny, så jag kom hit med henne får du fota själv, konstaterade Peter glatt.
Så blev också gjort, och det kommer en kavalkad av bilder på vacker-tjejen, och om ni tycker det är många, så skyll inte på mig. Skyll på charmtrollet som stylade för kameran! Så vacker hon är, den svarta pälsen bara glänser i solen, och så fantastiskt lydig hon är! Där ligger gänget i lä kan jag säga, men vi jobbar på det, och kommer tid kommer råd, vi ska ikapp. Vi är ju medvetna om att det mesta tar betydligt längre tid när vi har så många. Men det är det värt!


Spana in fröken vacker-tass!


Så duktig på att charma kameran!


Andretti var största tjejen i kullen redan från början, och jag undrar
om hon inte fortfarande är det. Snäppet större, om än inte stor skillnad
mot våra (förutom lill-Jackie), men det är möjligen Monza som kan
konkurrera om den platsen. Svårt att bedöma bara på bilder, men de
två verkar vara resligaste damerna. Jackie och Lola verkar konkurrera
om att vara minst i alla fall.












Andretti har verkligen sin egen stil, och är egentligen inte jätte-lik
nån i våran flock, även om man ser drag av flera. Men hon är definitivt
inte lik sina föräldrar. Dock skulle jag väl säga att hon och Ozzy (Mansell)
är ganska ordentligt lika varandra! Men det är också svårare att säga
när man inte ser dem utmed varandra.


Men visst är det mycket Ozzy över henne?! Eller vad säger matte-Malin,
kan vi få nån bild på Ozzy som bekräftar likhets-teorin?


Bus i blicken! "Hur länge måste jag ligga här då?"




Ser ni manikyren? Oj så vackra tassar!


Bus med husse i bilen





Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0