Bajsat!

Kickan har varit lite orolig och flåsig, och jag går och är konstant orolig att det ska vara kvar nån moderkaka eller nåt. Framförallt då en kom ut vid 10-tiden i morse... Men nyss när jag skulle gå ut med Senna, kom hon springades och ville följa med. Jag lyckades få henne med på kvartersrundan, en ca 3 min lång promenad. Då äntligen fick hon bajsa, och genast blev hon mycket lugnare. Tursamt nog var hon inte speciellt lös i magen, trots att hon fick äta upp alla moderkakor. Förmodligen har vi riset att tacka för det!
Jag har inte börjat stödmata än, då det än så länge verkar funka hyffsat i alla fall. Hoppas på att slippa börja förrän ikväll när Robert kommer, så vi gemensamt kan utverka nån form av märkningssystem... Planen var att han skulle sluta tidigare idag, men istället blir det att jobba över. Typiskt! Men i gengäld skulle pappa försöka planera så han får vara ledig i morgon. Hoppas den planen går i lås. Lite jobbigt att vara ensam dessa första, trevande och oroliga dagar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0