Galenskaper i valp-fabriken!

2010-04-21
Kickan kan vara lite tuff mot Senna ibland, och brukar med jämna mellanrum trycka till honom och visa vem hon tycker att ska bestämma i huset. Idag gick det lite överstyr och slutade med ett sår på nosen som blödde ganska kraftigt på Senna, som dock var mest sargad i själen tror jag. Han är så vek och snäll våran kille, så han blir så ledsen när hon är tuff. Men det gick bra trots allt, och det har inte påverkat deras vänskap på något vis. Kan tala om att Kickan skämdes också, för dels tror jag inte att det var meningen, men sen blev också matte ARG (med jätte-stora bokstäver!).

Lite senare, när jag pratade i telefon med Mansells matte, ser jag när Schumie kommer springande från toaletten med papper i munnen och släpande som värsta brudslöjan efter honom; toa-pappret! Suck! När Robert kom hem frågade han om jag misstrodde hans kunskaper i att själv reva ut pappret från rullen, med tanke på högon som låg bredvid...

Vi har busat en hel del på altanen idag. Niki och Jackie slåss som bara attan om vem som ska vara i min famn. Niki anser tydligen att hon har ensam-rätt. Tack och lov är deras girl-fights inte så allvarliga! (ler)


Schumie smakar på tidningarna i tidningsstället

En sömnig Jackie

Schumie har lite svårt att välja vad han ska leka med...

En utslagen Niki njuter av livets glada dagar på kökssoffan

Jackie har knyckt mattes sko

Jackie, Pirelli och Danica

Andretti

Andretti och Pirelli

Andretti & Danica

Pirelli med lill-kaninen i munnen, helt oskyldig!

Pirelli-go-fia

Danica-panica-päron-puss


Penske och Schumie gör upp om tunneln


- Du grabben, jag må va mindre men jag är stöddigast! (ler)


Andretti


Vacker-flickan Pirelli


Pirelli socker-topp


Andretti med vacker-tassarna


Lill-divan Niki med vita tassen i luften


Pirelli-bus


Niki-bus, det var en gång en handduk...


Schumie, mattes lilla älskling!


Jackie, kullens blygaste tjej


Penske-puss på bus-humör!


Schumie försöker gömma sig och vila sig från de andra galningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0