Sagolikt vackra höst!

2013-10-07
Igår, söndag, när jag var och sparkcyklade med Pirelli, såg jag en så vacker bakgrund till en bild jag fick i skallen. I lördags fick jag ny telefon av mina underbara päron, men eftersom jag inte har hunnit fixa en bra väska till den ville jag inte repa den i fickan (även om den tål både stöt och fukt), så jag tog bara med min "gamla" telefon som jag numera har pappas telefonkort (är barnvakt åt pappas mobil sedan han fick sin hjärnblödning för drygt 2 år sen) i. När jag såg detta vackra, svor jag över att nya telefonen låg hemma, men tröstade mig med att den gamla var med och fortfarande är helt ok. Tar fram telefonen och ska fota... och inser att jag inte har nåt minneskort i telefonen, det sitter i den nya som ligger i trygg förvaring hemma! Skit! Men exalterad över denna vackra höst, som springer ifrån mig på veckorna när det främst blir i mörkret jag och trollungarna är i farten, så kom jag på en lysande idé! Robert fick ta pappas bil, och pappa fick ta mammas bil i morse, och så fick jag och gänget ha vår egen bur-försedda bil hemma!
Klockan 10.15 tittade jag på klockan, då var vi nästan framme på Frevisören. Klockan 12.20 återvände vi hem, men det var så vackert och härligt ute, så vi fortsatte att leka på gården till efter 13 nån gång. Den som inte ser att hösten är vacker, måste vara blind! Nu har jag ett gäng tröttmössor, efter mycket hjärngympa av all posering!

Men nu fick jag fotat, både med EOS och telefon! Var rent svettig av alla hundbyten och fix mellan, samt promenader bur-vis. Tre skogs-älskande, ivriga huliganer kan verkligen få fart på en!
 

Pirelli, Penske och Jackie på Frevis baksida.
 
Jackie
Penske
 
 
Pirelli
 
 
Niki
 
 

Kickan

Danica

Senna


I lördags var jag, mamma och Robert med gänget till Lantjärvsheden, och gick bara planlöst omkring i denna härliga skog. Blev några premiär-bilder med telefonen då också!
 
Senna
Niki
Danica
Jackie
Kickan
Penske
Pirelli
 
Garanterad återvinning! Här har det gått åt 4 st 19 kg hundfoder-säckar (Eukanuba
Schäfer-foder) och en himla massa jobb. Men jag är rätt nöjd med resultatet ändå!
 
Lev å må!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0