Hot, hot, hot!

2011-06-30
Värmeböljan fortsätter, och inte det minsta färg har jag ens fått på armarna. Kan det ha att göra med att jag sitter och trycker med trollen i skuggan i rastgården, eller vid nån fläkt inomhus???
Igår var Niki med oss på notskrivning till Luleå. Hon gillade AC´n i "nya" (2005) Vito´n kan jag säga! Desto varmare var det de stunder vi fick befinna oss i rallybilen...

På hemma-plan var Danica hos mamma och levde som en prinsessa, medan resten fick mysa med Emma.
Vi var inte hemma förrän vid midnatt, och det var tröttisar som mötte oss! Niki hade också slocknat i bilen, i min famn. Danica var på ett taskigt humör, och gav surmulna "kommentarer" till alla sina syskon. Jag fick fjäska på rätt bra innan hon började mjukna även för mig. Tror hon var lite svartsjuk på att hon inte fått vara med "mamma"... Men framförallt var det nog som sagt trötthet, för ända sedan trollen var små, har de slocknat mellan 21-22, och sen sovit lugnt hela natten och fram till vi stigit upp. Oavsett hur länge vi väljer att sova på morgonen! Det är en ynnest att ha såna hundar! I morse blev det sovmorgon för mig och trollen, medan stackars husse fick kämpa sig upp och åka till jobbet. Men i morgon blir det hemma-plan för husse också, om än med hem-kopplad telefon, så ska det bli skönt att få undangjort saker på farstu-bygget och en massa jobb på Vito´som ex byggen av hundburar i lastutrymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0