Bad-ungar

2011-07-11
Igår var ännu en varm dag, men ändå rätt skönt i rastgården. På kvällen fick några trollungar svalka sig i havet, medan några fick träning hemma på gården. Blir inte så mycket av något när det är så här varmt. Hade dock bara med mig kameran sista svängen vi gick. I dessa värmens tider, är det mycket man förtränger från hjärnan pga värmeslag! (ler)



Det som fick mig att komma ihåg kameran, var att vi insåg att det
hände spännande saker med ett av "våra" vindkraftverk. Tur vi inte
promenerat där på ett par dagar nu!


Pirelli försökte ta sig upp på halkiga stenar. Ett projekt hon la ner
rätt snabbt.



Bad-bruden Pirelli älskar att simma! Hon och Penske är de två som
gillar att cruisa runt i vattnet.



Vacker-unge


Kickan har fokus på sin leksak, och njuter av att äntligen få vara
tillbaka i vattnet nu när såret har helat!



Lisa fick agera "kasterska"




Kickan den galningen, dyker efter sin leksak!


Något man blir ganska blöt om öronen av...




Skaka av sig på Lisa är rätt skoj!


Diving-Kickan


Pirelli


Blodsugare på sitt sista upptåg...





Kickans hittade inte sin leksak, så till slut traskade jag i med skor
och hela faderullan och försökte få henne att hitta den. Kände mig lite
som i Saltkråkan - "Farbror Melker, badar du alltid med kläderna på?!"








Blev till slut jag som fick plocka upp leksaken, medan en skrattande
Lisa glatt lånade kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0