Jag tog mig in!

2011-04-15
För tillfället är jag så glad att det bubblar i mig! Var nyss och tog in posten, och där var ett enda stort, vitt kuvert. På det stod det Sunderby Folkhögskola, och i det stod det att jag blivit antagen till Hundsjukvårdutbildningen på distans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jisses, när jag läste att det var 160 sökande för två år sedan (är bara intag vartannat år) och 16 platser, då la jag ner mina förhoppningar. Men jag tog mig in, och jag nyper mig i armen för att kolla så jag inte drömmer... Men jag är vaken! Den är en ettårig utbildning, som körs på halvfart och därmed två år, helt på distans, med videokonferenser via datorn ca en gång i månaden. Gillar inte tanken på web-kamera... Men, vad fasen, nu kastar jag loss och kör! Det här vill jag verkligen göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0