5 veckor idag!

2010-03-09
Idag blir elvorna 5 veckor! Jag vidhåller fortfarande, att de trots att man varje dag tror det är omöjligt, så blir de underbarare för var dag som går. Framförallt för att de börjar utveckla såna personligheter. Alla har sagt åt mig att det blir jobbigare ju äldre de blir, och framförallt då vi har ett rätt ansenligt gäng. Men jag vidhåller fortfarande att det var jobbigare när de var riktigt små, för då oroade man sig varenda minut för att de inte skulle må som de skulle, att de inte skulle få nog med mat, etc. Nu ser man ju om nå´t är fel på ett helt annat sätt. Nu kan de förmedla sig på ett helt annat sätt.

Det är full fart, och jag fortsätter att njuta av tillvaron!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0