Dag 55 ...

Så var vi framme vid den 55:e dagen av Kickans dräktighet, och paniken varierar mellan hög och lite högre... Skämt å sido var jag nog mer hispig när vi just fått reda på att hon har ett större antal valpar i magen... Jag har gott stöd av våra vänner i Kilafors, där jag även fått låna en massa ovärderliga prylar! Jag har även fått ett gäng papp-skivor av underbara Anette och Alfred (Scotty och Elvis matte & lill-husse). Så det tar sig så sakteliga med att omvandla det fridfulla huset på gatan, till ett förmodligen fd fridfullt hus... (ler)
Men mitt i all panik, ska det självklart bli lite roligt också!
Men jag kan ju lugnt säga, att jag tror inte detta hade blivit av överhuvudtaget, om inte våra kära "ungar" sett till att få sig ett äventyr den 5/12 2009! Tänk vad mycket man tror att man kan styra över, men i slutänden inte får ett dugg att säga till om...
Magen är gigantisk, och likaså juvret. Tur det inte är länge kvar nu... Stolta blivande föräldrar?! Undrar om de egentligen vet vad de ställt till med...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0