Träffat Mansell / Ozzy!!!

2010-09-30
Ikväll har jag äntligen kommit mig så jag fått träffa "våran Mansell" (fast egentligen är han ju Malins Ozzy... ler), och han var bara hur underbar som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessutom tror jag baske mig han kände igen oss, för han blev jätte-glad och var hur pussig och mysig som helst. Först var han så lugn, så jag började misstänka att Malin gav honom valium (ler), men det hade förmodligen att göra med mina goda mutor i form av grisknorr och vom-ben! För han tog igen det sen och brottades lite med oss. Malin och Magnus tyckte vi var lite annorlunda gäster som gav blanka attan i dem, och planterade oss på golvet i hallen. Men det var ju där de hade sina finaste klenoder! Bara hur härligt som helst, och hoppet lever väl om att jag ska kunna smita nån dag för Robert och ta en av tjejerna med till Kalix, så jag och Malin får lite gemensam träning med ungarna! Men först köket, sen får resten ta vid.
Var och hämtade golvet idag, kyl, frys och fläkt kom hem-levererat igår. Det kallar jag service. Köpte via Elljus i Kalix, och när han ringde igår och sa att grejorna kommit, så erbjöd han sig själv att ta med dem ut till oss för han skulle ändå till stugan har några km bort. Men ändå, han var ju tvungen att ta släp då, och bara att bära ut grejorna till släpet! Pluss-poäng så det heter duga!!! På måndag kommer köket, förutom bänkskivan, för den dröjer ända till den 25/10 ungefär, tyvärr. Men den som väntar på nåt gott...

Var på ny-blivna Djurmagasinet i Kalix i kväll och fick min bok signerad av Fredrik Steen. Köpte en till reflex-väst till hundarna också, i orange och gult, och de blev så snygga. Men Senna och Danica hatar verkligen att ha sele på sig, Penske är inte överförtjust han heller, medan övriga inte bryr sig för 25-öre. Vilka kids man har!


Det var inte så alldeles enkelt att fånga den ivriga skönheten på bild,
men oj så lik Penske han är! Eller egentligen ser han ut som en
blandning av Andretti och Penske, med ett uns av Pirelli.




Troll-pojken gör som Penske när han blir busig, och hänger ut tungan
på sniskan i munnen (dock ej på denna bild), så han ser komplett
galen ut! (ler)



Hulliganerna har fått röret från skenorna till våra skjutdörrar att
undersöka och mickla med i hagen. Men roligast är så klart att gräva!



Danica och Jackie, Niki skymtar i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0