Endast dårar motsätter sig allt nytt...

... och eftersom jag älskar att skriva är det väl dags även för mig att ha en egen "blogg". Något som jag förmodligen kan sägas ha haft i ett antal år, via vår hemsida : www.h-nmotorsport.se
Men på ett lite annorlunda sätt kanske... Kan väl här passa på att skicka en ursäkt till alla er som väntat på reportage från vinterns tävlingar på den sidan! Jag håller på att byta hemsides-leverantör, och har ingen motivation att krångla med den gamla. Så håll ut!!!

Nu håller jag som bäst på att lära mig detta "ställe", och ber om ursäkt för att jag glömde skriva datum på mina första inlägg, trodde i min naivitet att det gick per automatik... Men hur dum får man vara? Hur 1000:an ska datorn eller blogg.se veta vilken dag det är jag skriver om? Nåväl, huvudsaken man lär av sina misstag...
I alla fall så lyckades jag också få dem omkastade i listan, så "På spaning efter den tid som flytt" är ett tidigare inlägg än "Dag 55". Men jag hoppas på förståelse och ulovar bättring!
"Alla är vi barn i början"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0